Lost Lemon is een jong en energiek bedrijf in het hart van Haarlem. Een ict-bedrijf met een sociaal tintje. Zo opereren wij in het publiek sociaal domein en bedenken en ontwikkelen wij innovatieve oplossingen voor sociaal-maatschappelijke vraagstukken. Dat doen we voor grote en kleinere klanten zoals gemeenten, ministeries en andere organisaties.
Wat wij doen
Wat de ontwikkelingen ook zijn, als deskundige en betrokken ‘citroenen’ zien wij altijd mogelijkheden. Door onze kennis van en expertise in ict en het sociaal domein helpen we onze klanten met uitdagende vraagstukken en weten het verschil te maken.
Bij Lost Lemon doorbreken we graag patronen. Doen het nét even anders en denken nét even wat verder. Horen we: ‘Dat kan niet’, dan zijn we op ons best. Want we denken altijd in kansen. Wij geloven in samenwerken en in onze eigen kracht. We doen ons werk met plezier en dat leidt tot goede en innovatieve oplossingen.
We groeien hard en zijn daarom op zoek naar mensen die bij ons passen. Lost Lemon bestaat uit een diverse groep collega’s, qua achtergrond, functies en persoonlijkheden. Wat we gemeen hebben? We zijn lenig, eigen(wijs), bewust, sprankelend én deskundig. Herkenbaar? Dan ben jij wellicht onze nieuwe collega-citroen.
Bekijk ons filmpje
Ontdek Lost Lemon in nog geen 2 minuten.
Meer weten over een open sollicitatie?
Heb je vragen? Neem dan contact met ons op.
Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.
Solliciteer
Een open sollicitatie is natuurlijk welkom! Vul hiervoor onderstaand formulier in.
Wie worden jouw collega’s?
Op onze helpdesk werken onder andere Arthur, Jeroen, Karin en Tom. Zij zijn de vraagbaak en vaste basis voor onze klanten. Verschillende persoonlijkheden, die in elk geval één ding gemeen hebben: aan enthousiasme ontbreekt het niet. Zij vertellen over hun werk:
“Het is fijn als je de klant ⎼ intern of extern ⎼ verder kunt helpen, het probleem kunt oplossen, kortom: het verschil kunt maken. En … geen dag is hetzelfde. De werkzaamheden behelzen zoveel meer dan alleen vragen beantwoorden aan de telefoon of per e-mail.”

Social Contact