
Karin Lanfermeijer
Helpdesk
Waarom Lost Lemon?
Per toeval kwam ik een vacature van Lost Lemon tegen. Nieuwsgierig geworden door de firmanaam, heb ik de vacature en de site bekeken. De werkzaamheden die hierin beschreven stonden en de activiteiten van Lost Lemon, sluiten precies aan bij waar ik voor sta en waar ik, op werkgebied, mijn energie uit haal. Nu ik hier werkzaam ben, zijn vrijwel alle verwachtingen uitgekomen.
Wat doe je bij Lost Lemon?
Ik werk op de helpdesk. Dit is de verbinding tussen de klant en de rest van de organisatie. Samen met mijn collega’s zorg ik ervoor dat vragen en problemen van klanten, met betrekking tot onze applicaties, goed afgehandeld worden. Soms doen we dat direct zelf, soms moeten er zaken uitgezocht worden en moeten er andere afdelingen bij betrokken worden. Dit maakt het werk erg afwisselend en uitdagend.
En wat doe je naast je werk?
Als ik niet werk, vind ik het fijn om mij met een boek terug te trekken. Ik sport om mijn conditie op peil te houden. Ook proberen mijn man en ik regelmatig een paar dagen, of langer, weg te gaan met of zonder caravan. Daarin zijn de mogelijkheden legio sinds de kinderen niet meer mee gaan.
Social Contact