Mijn GemeentePortaal

Zelf en digitaal waar het kan, professioneel en fysiek waar het moet.
Uw inwoners regelen zelf op elk gewenst moment hun zaken via Mijn GemeentePortaal. Zo geven ze digitaal door wat hun inkomsten zijn in geval van een uitkering. Of werken ze activiteiten bij in hun plan van aanpak, in geval van ondersteuning bij bijvoorbeeld gezinsproblematiek. Dit bespaart uw inwoners tijd, maar ook uw medewerkers.

Hoe kunt u Mijn GemeentePortaal gebruiken?
U heeft een actie voor een klant die u verstuurt vanuit MensCentraal. Deze komt terecht in Mijn GemeentePortaal; het persoonlijke portaal van uw klant. Hier kan hij/zij deze actie meteen uitvoeren. Het plan van aanpak wordt op inzichtelijke wijze getoond aan uw klant. Ook is er de mogelijkheid dat klanten zelf hun plan van aanpak opstellen binnen Mijn GemeentePortaal. In Mijn GemeentePortaal kunt u digitale formulieren opnemen, die uw klant gebruikt om zelf dienstverlening aan te vragen. Ingezonden formulieren landen weer direct in MensCentraal, waardoor u alle gegevens bij de hand heeft om de aanvraag efficiënt af te handelen.

Met een vernieuwde lay-out past het portaal nu nog beter bij de leefwereld van uw klant.
De omgeving is makkelijk te gebruiken en motiveert klanten om zelf aan de slag te gaan. Daarnaast kunt u Mijn GemeentePortaal 
door bijpassende foto’s van uw gemeente aanpassen naar eigen wens.

Meer informatie of een afspraak maken voor een demo op locatie? Neem contact op via telefoonnummer 085 489 88 88 of info@lostlemon.nl.

U bent hier