Helpdeskmedewerker

Het gaat goed met Lost Lemon!
Wij hebben een goed oog voor de ontwikkelingen in de maatschappij en de markt en wij zien altijd kansen. We blijven dan ook groeien. En we staan dus altijd, ook nu, open voor contact met leuke, deskundige mensen die bij Lost Lemon passen.

Wie zijn wij?
Lost Lemon is een jong en energiek bedrijf in het hart van Haarlem. Een IT bedrijf met een sociaal tintje. Zo opereren wij in het Sociaal Domein en bedienen wij zowel grote, als kleinere klanten zoals diverse gemeenten, ministeries en andere bekende opdrachtgevers. Wij houden ons bezig met het bedenken van innovatieve oplossingen voor sociaal maatschappelijke vraagstukken en doen dit vanuit een stadsvilla aan het centraal station.

Voor ons team zijn wij op zoek naar medior helpdeskmedewerker!

Wat houdt de functie in?
Pro-actief, Redder in nood en Doe-‘t-zelf. Dit zijn de kernbegrippen die horen bij onze helpdesk medewerkers. Onze mensen zijn efficiënte puzzelaars die effectief en creatief complexe vraagstukken binnen onze helpdesk oppakken en oplossen. Meedenkers met groot analytisch vermogen, die (externe) gebruikers voorzien van informatie en ondersteuning. Kortom, iemand die blij wordt van een uitdaging! Jij bent de schakel tussen interne organisatie en klant voor onze applicaties. Je bent dagelijks bereikbaar voor vragen van klanten. Je maakt mooie (maand)rapportages voor klanten en collega’s. Én je zorgt voor duidelijke gebruikershandleidingen, releasemails in nauwe betrokkenheid met de verschillende ontwikkelteams en FAQ’s die altijd up-to-date zijn, zodat klanten zelf aan de slag kunnen.

Jouw werkzaamheden op een rijtje:

  • Je zorgt voor de intake (ontvangst en registratie) van tickets via telefoon en E-mail van gebruikers.
  • Je informeert en adviseert de gebruikers over het gebruik van onze producten.
  • Je bewaakt de voortgang van de verzoeken en de afhandeling (via JIRA en OTRS).
  • Je ondersteunt onze adviseurs bij antwoorden op vragen van gebruikers.
  • Je schrijft nieuwe gebruikers- en beheerdershandleidingen en houdt de bestaande handleidingen up-to-date. Ook pas je de FAQ aan.
  • Je zorgt met je team dat we voldoen aan de SLA-gemeente afspraken.
  • Jij bent onze linking pin!

Ben jij dit?

  • Je hebt HBO werk en denk niveau.
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met verschillende ICT systemen.
  • Werkervaring als helpdeskmedewerker of lokaal beheerder is een pré.
  • Je beschikt over sterke analytische vaardigheden.
  • Je bent communicatief vaardig, klantgericht en kunt goed luisteren.
  • Je handelt proactief, stelt de juiste prioriteiten en kunt multi-tasken.
  • Je spreekt/schrijft vloeiend Nederlands.
  • Je hebt interesse voor maatschappelijke ontwikkelingen, zoals Zorg & Welzijn, Werken naar vermogen, E-overheid.

Wat bieden wij jou?

  • Werken op een unieke locatie in Haarlem tegenover het station; Informele en open sfeer.
  • Elke dag vers fruit en goede koffie.
  • Vrijdagmiddagborrels op kantoor of in de stad. En elk jaar een onvergetelijk weekendje weg.
  • Een platte en informele organisatie met korte communicatielijnen.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en zelfstandigheid
  • Een dynamisch team met hoog kennisniveau.
  • Flexibele werktijden
  • Veel technisch uitdagende projecten in een informele omgeving.
  • Maatschappelijk relevant werk
  • Ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden
  • Goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden

Contact
Omschrijf jij jezelf, naast bovenstaande, ook als eigen(wijs), sprankelend, lenig, betrokken én deskundig? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Stuur dan je sollicitatie (CV en motivatie) naar hrm@lostlemon.nl Of neem voor meer informatie contact op via 085-489 88 88.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

 

 

U bent hier