Helpdeskmedewerker

Wie zijn wij?
Lost Lemon is een jong en energiek bedrijf in het hart van Haarlem. Een IT bedrijf met een sociaal tintje. Zo opereren wij in het Sociaal Domein en bedienen wij zowel grote, als kleinere klanten zoals diverse gemeenten, ministeries en andere bekende opdrachtgevers. Wij houden ons bezig met het bedenken van innovatieve oplossingen voor sociaal maatschappelijke vraagstukken en doen dit  vanuit een stadsvilla aan het centraal station. 

Bekijk hier ons filmpje en je ziet direct wie we zijn!

Wat houdt de functie in?
Pro-actief, Redder in nood en Doe-‘t-zelf. Dit zijn de kernbegrippen die horen bij onze helpdesk medewerkers. Onze mensen zijn efficiënte puzzelaars die effectief en creatief complexe vraagstukken binnen onze helpdesk oppakken en oplossen. Meedenkers met groot analystisch vermogen, die (externe) gebruikers voorziet van informatie en ondersteuning. Kortom, iemand die blij wordt van een uitdaging! 

Jij bent hét aanspreekpunt voor de eindgebruikers van onze applicaties. Je bent dagelijks bereikbaar voor vragen van klanten. Je maakt mooie (maand)rapportages voor klanten en collega’s. Én je zorgt voor duidelijke gebruikershandleidingen en FAQ’s die altijd up-to-date zijn, zodat klanten zelf aan de slag kunnen.

Jouw werkzaamheden op een rijtje:

  • Je zorgt voor de intake (ontvangst en registratie) van tickets via telefoon en E-mail van gebruikers.
  • Je informeert en adviseert de gebruikers over het gebruik van onze producten.
  • Je gaat actief op zoek naar verbeterpunten in onze producten en maakt gebruikers rapportages op basis van de SLA-afspraken.
  • Je bewaakt de voortgang van de verzoeken en de afhandeling (via JIRA en OTRS).
  • Je ondersteunt onze adviseurs bij antwoorden op vragen van gebruikers.
  • Je schrijft nieuwe gebruikers- en beheerdershandleidingen en houdt de bestaande handleidingen up-to-date. Ook pas je de FAQ aan.
  • Jij bent onze linking pin!

Ben jij dit?

  • Je bent in het bezit van een MBO+/HBO diploma.
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met verschillende ICT systemen.
  • Werkervaring als helpdeskmedewerker of lokaal beheerder is een pré.
  • Je beschikt over sterke analytische vaardigheden.
  • Je bent communicatief vaardig, klantgericht en kunt goed luisteren.
  • Je handelt proactief, stelt de juiste prioriteiten en kunt multi-tasken.
  • Je spreekt/schrijft vloeiend Nederlands.
  • Je hebt voelsprieten voor bestuurlijke en soms, complexe, situaties bij onze opdrachtgevers.
  • Je hebt interesse voor maatschappelijke ontwikkelingen, zoals Zorg & Welzijn, Werken naar vermogen, E-overheid.

Omschrijf jij jezelf, naast bovenstaande, ook als eigen(wijs), sprankelend, lenig, betrokken én deskundig? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat bieden wij jou?

  • Werken op een unieke locatie in Haarlem tegenover het station; Informele en open sfeer. Elke dag een verzorgde lunch, vers fruit en goede koffie.
  • Vrijdagmiddagborrels op kantoor of in de stad. En elk jaar een onvergetelijk weekendje weg.
  • Een platte en informele organisatie met korte communicatielijnen.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en zelfstandigheid
  • Een dynamisch team met hoog kennisniveau.
  • Flexibele werktijden
  • Veel technisch uitdagende projecten in een informele omgeving.
  • Maatschappelijk relevant werk
  • Ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden
  • Goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden

Contact
Ben jij de Helpdeskmedewerker die we zoeken?
Stuur dan je sollicitatie (CV en motivatie) in vóór 31 augustus 2019 hrm@lostlemon.nl
Of neem voor meer informatie contact op via 085-489 88 88.

U bent hier