Gebruikersondersteuner

Wat houdt de functie in? 

Pro-actief, Redder in nood en Doe-‘t-zelf. Dit zijn de kernbegrippen die horen bij onze gebruikersondersteuners. Jij bent hét aanspreekpunt voor de eindgebruikers van onze applicaties. Je zoekt klanten op om hun ervaringen & verbeterpunten te horen en bekijkt kritisch hoe we dat kunnen realiseren. Je bent dagelijks bereikbaar voor vragen van klanten. Én je zorgt voor duidelijke gebruikershandleidingen die altijd up-to-date zijn, zodat klanten zelf aan de slag kunnen.

Jouw werkzaamheden op een rijtje:

  • Je beantwoordt alle vragen die binnenkomen van gebruikers.
  • Je informeert en adviseert de gebruikers over het gebruik van onze producten.
  • Je gaat actief op zoek naar verbeterpunten in onze producten en attendeert gebruikers hierop.
  • Je bewaakt de voortgang van de verzoeken en de afhandeling (via bugzilla en helpdesksysteem).
  • Je ondersteunt onze adviseurs bij antwoorden op vragen van gebruikers.
  • Je kunt ingezet worden om trainingen te geven voor gebruikers en applicatiebeheerders.
  • Je organiseert inloopochtenden bij klanten om hen op locatie te kunnen ondersteunen.
  • Je schrijft nieuwe gebruikers- en beheerdershandleidingen en houdt de bestaande handleidingen up-to-date.
  • Jij bent onze linking pin!

Ben jij dit?

  • Je bent in het bezit van een HBO/ WO diploma.
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met verschillende ICT systemen.
  • Werkervaring als helpdeskmedewerker of lokaalbeheerder is een pré.
  • Je bent communicatief vaardig, klantgericht en kunt goed luisteren.
  • Je handelt pro-actief, stelt de juiste prioriteiten en kunt multi-tasken.
  • Je spreekt/schrijft vloeiend Nederlands.
  • Je hebt voelsprieten voor bestuurlijke en soms, complexe, situaties bij onze opdrachtgevers.
  • Je hebt interesse voor maatschappelijke ontwikkelingen, zoals Zorg & Welzijn, Werken naar vermogen, E-overheid.

Beschrijf jij jezelf, naast bovenstaande, ook als eigen(wijs), sprankelend, lenig, betrokken én deskundig? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat bieden wij jou?

  • Werken op een unieke locatie in Haarlem; de stadskweektuin. Informele en open sfeer. Elke dag een verzorgde lunch, vers fruit en goede koffie.
    Vrijdagmiddagborrels op kantoor of in de stad. En elk jaar een onvergetelijk weekendje weg. 
  • Een platte en informele organisatie met korte communicatielijnen.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en zelfstandigheid
  • Een dynamisch team met hoog kennisniveau.
  • Flexibele werktijden
  • Veel technisch uitdagende projecten in een informele omgeving.
  • Maatschappelijk relevant werk
  • Ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden
  • Goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden

Contact
Ben jij de Gebruikersondersteuner die we zoeken?
Stuur je sollicitatie (CV en motivatie) naar hrm@lostlemon.nl 
Voor meer informatie neem contact op via 085-489 88 88.

U bent hier