Mijn Gemeenteportaal

Zelf en digitaal waar het kan, professioneel en fysiek waar het moet.

Uw inwoners regelen zelf op elk gewenst hun zaken via Mijn Gemeenteportaal. Zo geven ze digitaal door wat hun inkomsten zijn in geval van een uitkering. Of werken ze activiteiten bij in hun plan van aanpak, in geval van ondersteuning bij bijvoorbeeld gezinsproblematiek. Dit bespaart uw inwoners tijd, maar ook uw medewerkers. 

    Maar u kunt Mijn Gemeenteportaal ook gebruiken in combinatie met andere producten:

    • Via MensCentraal verstuurt u berichten & taken naar Mijn Gemeenteportaal; het persoonlijke portaal van uw klant.
    • Uw klant reageert via Mijn Gemeenteportaal op uw bericht en het antwoord komt direct terug in MensCentraal.
    • In Mijn Gemeenteportaal kunt u digitale formulieren opnemen die uw klant gebruikt om zelf dienstverlening aan te vragen. Ingezonden formulieren landen weer direct in MensCentraal, waardoor u alle gegevens bij de hand heeft om de aanvraag efficient af te handelen.

    Lees hier hoe de gemeente Almelo Mijn Gemeenteportaal inzet.

    Meer informatie of een demo op lokatie

    Neem contact op met Pim van Heijst:

    U bent hier